the reason

nån som vill träffa mig på Fredag?

Grand var typ mysigast ever! Ni som inte komm tycker jag verkligen synd om för de var värt dom där 20 kronorna kan jag säga.(de säger väl mycket om konserten nje men den var asbra). Tänk va roligt de kommer bli med musikklassen? De kommer att bli awsome..
Sen kan jag ju säga det att jag var inte alls nervös innan jag gick upp på scenen inte ens på scenen inte ens lite. De var bara roligt!

Och  imorgon kan jag säga "Imorgon åker jag till THAILAND!!!!"!! fan va najs!!! Måste packa.. cozy
knytis imorgon.. jag är "underhållare". De ska bli cozy!

JAg är soooo excited about Thailand!!

På engelskan idag jobbade jag med Fredrik. Vi är dröm duon. Vi var för bra för testet!

Kommentarer
Postat av: franny

jag ska träffa dej på fredag:D <3

2008-12-18 @ 10:45:34
URL: http://duoh.blogg.se/
Postat av: my

jag ....jag kommer hem på fredag och vill träffa dej :D

2008-12-18 @ 15:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0