17 December på Grand kl 19:00. Be there!

Nu sitter jag här. Laddar inför ett låångt inlägg.
Jag har iallafall pluggar fysik från klockan fem fram till klockan 10 med paus för mat och strykning av lucia linne. Jag stog där vid stryk brädan och sjöng julsånger och strök. De va lite crazy.

Fredagen:
Jag ladda inför ukrainamötet. Jag hade väntat länge. Henrik kom först. Jag hade precis kommit hem från stan ,där jag hade träffat Sara(<3), Och skulle precis börja bära ut några kartonger som mamma hade slängt nere i källaren så kom han. Så han fick hjälpa till. Jag tog två stora kartonger och lämnade en åt honom. Så han lyfte upp den och så ramlade innehållet ut. Jag glömde säga att de låt massa frigolit i den. Men han plockade snabbt ihop allting och sen gick vi ner på mitt rum och började skriva bildtexter till Bilddagbokens julkalender. Våra var klart bäst. Vi plockade fram alla madrasser och täckenoch kuddar som inte användes i mitt hus och la dom i en hög bakom soffan. Sen kom Victoria också. Vi skulle göra fina armband men dom blev tyvärr aldrig klara, pärlorna ligger fortfarande uthällda på min matta (kanske skulle plocka undan dom?). Vi kollade på "swenska tjej is the grej" och "Charlie the unicorn". Askul. Sen skulle jag och henrik äta så vi lämnade stackars vickz med min dator. När vi hade ätit klart så spelade vi Guitar Hero. Det var kul. Sen ringde Christian och Fredrik och sa att dom hade tagit 18. Dom behövde inte säga mer. 18 liksom. Flottsund. Så vi gick och mötte dom vid Konsum. Och vi gick hem till mig och spelade mera Guitar Hero. Sen efter typ 2 timmar kanske(?) så gick vi ner. Vi la alla madrasser (+Fredrik) i en hög och hämtade gitarrerna och jag och Christian spelade och sjöng. Det var asgosigt. Verkligen. fan att dom skulle hem vid 12. Men vi får görat igen! sen kolalde iallafall jag och vickz på "Bring it on" den första. Och vi somade ganska snabbt efter det. Sen gick vi upp vid tio. Vi åt, plockade undan och spelade Guitar Hero. Jag gjorde mig i ordning och mamma skjutsade hem Vickz och sen mig till stan. För jag skulle sjunga i Svava med De Visa. det var gosigt. Sen provade jag massa kläder på Gina och sen sjöng vi igen. Efter det så köpte jag och Rebecka mat på McDonalds(de var länge sen kan jag säga) och gick till musik skolan där vi skulle repa. Sen satt vi där med varsin hamburgare. Sen åkte jag hem. Duschade och chillade lite. sen drog jag till Maria och väntade på Kajsa och Carro som också skulle sova där. När dom kom så drog vi till Saras lokal. Vi var först som vanligt. Sen kom det några fler och vi körde Limbo. det var väldigt lugnt i början. Jag var typ asdeppig hela tiden, I have resons. Men sen mådde jag illa och sen somade jag tror jag för när jag vaknade så satt helt plötsligt Emelie brevid mig och bordet var tomt. De var lite kaos om jag hade förstått de rätt. Sen gick dom andra som inte skulle vara där. Simon och Wille dansade till Britneys låtar och jag låg och hackade tänder. Jag villeinte dansa. Efter en stund så gick vi. Maria och hennes klackar. Det tog ett tag. Men sen var vi hemma iallafall. Jag sov på den tunna madrassen, igen. Och jag gick upp klockan 10, igen och sjöng i svava, igen. Sennär jag skulle åka hem hade jag glömt mina nycklar så jag avr tvungen att sitta ute och vänta. Men sen kom jag på en grej och så blev jag glad. Long story short.

Jag sitter och lyssnar på lite inspelningar, bland annat Hallelujah. Gosigt. Jag vill bara påminna alla om att ni ska komma till Grand klockan 19:00 den 17 December. Då ska jag sjunga och spela gitarr, vickz ska spela trummor och Frida bas. De kostar ynka 20kr. De är de värt.

Inget svar. Hur ska jag tolka de?

Nu ska jag sova! Puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: malin

jag ska försöka komma! <3

2008-12-08 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0