Clap your hands and scream for more

Usch.. för mycket cancer på en och samma dag...

Dagen började med Biologi.. Vi diskuterade virus och bakterier. Vi kom in på könssjukdomar, lite för långt tror jag. Hon visade bilder på infekterade "områden". Det var inte okej.
   "Tjejer, ser ni en sån här snopp så spring!" sa hon och pekade på en ofresh bild. I love her. Hon är så cool, våran lärare. Hon är bara 25 år! hon är coool!
Sen va de matte. Jag satt och skrev ner text och ackord.. sen gick jakob förbi. När jag la ihop böckerna så fick jag en lite stödding komentar "Har du skrivit klart nu?" och jag ba..."de var till kören" så började han fråga massa om lucia grejen imorgon och jag svarade bara och såg glad ut. Sen va lektionen slut. Och vi förflyttade oss snabbt till Medicinsk grundkurs lektionen. Vi diskuterade månadens dilemma, om Mattias och hans turban. Sen vare lunch och jag dog. Vi diskuterade Disney filmer. Sista lektionen var kemi, jag såg inte fram emot de kan jag säga. Men jag fick GODKÄNT!! relif..
jag stannade på skolan och skre novellanalys i typ en och en halv timme. Sen drog jag till kören och snackade lite med Clara och så va de kör. I chickened out.... Sen drog jag hem och såg en lustig skylt över dörren till solariumet som finns vid busshållplatsen
  "Kameran spelar in och sänder live"
Jag ba.. ":O"

fick hemska nyheter. Blev helt paff. Seriöst. Varför just hon? Hon som är så glad och positiv. fan.

Lucia imorgon.. Läkemedelsverket först sen zoologen sen nått annat ställe. Sen ska jag plugga lite fysik och sen äre prov.

Men de är inte bra nu.

Kommentarer
Postat av: sofie

vad händer? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0