what you want

hej alla glada!
Nu sitter jag i skolan med min älskade dator!!! Finis är va den är. Fast den är ganska seg men den har touch screen och grejjer!
Igår var jag på Musikklassernas jazz-konsert. Den var as gosig. Jga är glad. Tänk att jag ska vara med där.
Idag har jag typ bara tvp lektioner Historia och Engelska och typ 20 minuters kilassråd så tre lektioner. Sen slutar vi för musiken utgår eftersom de är lucia rocken ikväll. Gahh.. IKVÄLL. Så slutar vid 1120 hihi... Jag ska typ klippa mig och kolla runt lite på stan men ska de ta 4 timmar? LoL... i får se vad jag hittar på.
Frida kom nu.:D
Aja börjar om tre minuter så ag ska gå till klassrunmmet nu.
PUSS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0