Bara en massa SKIT

Asså jag e fett lack på nästan allt och alla nu! Speciellt  Mamma, DU och TSTHM(the swedish tokio hotel maffia)
Mamma:
Hon e allmänt dum och klagar på mig hela tiden
TSTHM:
Asså... I and many other fans appreciate some things you do.. men de blr för mycket! Asså de är bra att ni kommer med ideer och så men ni kan inte bara bestämma att dom ska göra det och dom ska göra det! t ex dom som har sittplatser ska ta med sig ballonger och dom ska slänga dom på dom som står så att dom får det roligt ! de är en kul grej men ni där nere kan ju också ta med ballonger eller nått! Nu låter jag som en barnrumpa men ni försöker att sätta en Ribba för vad man måste göra för att vara ett riktigt Tokio Hotel fan. Men det finns ingen sådan ribba! om  man själv anser sig vara ett fan, stort eller smått, så är man det de finns, ingen annan som ska eller ens kan säga nått annat!

Du:
Asså har du provat att tänka över saker du har gjort!?? Det stör mig så jävla mycket vet du.. ena dagen säger du att jag är bäst och att du inte skulle kunna klara dig utan mig och nästa dag så pratar du inte med mig och när jag påpekar det så skyller du på mig! Jag berättade hur jag kände och att du sårade mig, och vad gör du då?? jo  du blir sur och irriterad och blir bara störigare och störigare! What if we skulle ha haft den konflikte4n face to face? Hade du laggt in alla "WTF" eller alla"FAN" ? skulle du vågat säga de du sa!? Skulle du andvänt just dom orden?"Det gör fan inte mig något om jag förlorar en vän!" Du måste förstå att du sårade mig rioktigt mycket den dagen!! Men jag tror aldrig du kommer att förstå!:'(

Ja kul och läsa va..??
Älsk på er
MAM(L)



Kommentarer
Postat av: anna

life is a bitch sometimes,

2008-01-02 @ 17:35:03
URL: http://bjerneld.bilddagboken.se
Postat av: malin

älskar dig (L)

2008-01-02 @ 21:05:43
Postat av: Zara

Jag vill bara säga att asså det var nü som kom på en fanact, inte hela maffian, asså vi har inte besämmt nått. Hon valde ballonger för att hon var på konseerten i Essen och där släppt man ner ballonger under An Deiner Seite och då såg jätte coolt, och inte för att vi som har stå ska ha roligt. Det var bara ett förslag, typ Tokio Panic, Tokio Hotel Fans och den svenska fan klubben har bestämmt tsm att man ska håll upp sina mobilen under rette mich, så om det är någon du borde klaga på borde det vara de och inte oss.
/ Zara

2008-03-22 @ 10:04:13
Postat av: Zara

svara gärna i min bdb : xTOMREDENx

2008-03-22 @ 10:04:42
Postat av: anonym

haha fyfan jag diggar dig somfan!
tack tack tack !

2008-05-12 @ 14:20:10
Postat av: anonym

hela kommentaren kom inte med :
jag hatar faktiskt t.s.t.h.m jag vet inte varför
dom verkar bara vara några människor som sitter
på datorn och skriver "jag älsjkar dig

2008-05-12 @ 14:22:43
Postat av: anonym ,IGEN

hela kommentaren kom inte med :
jag hatar faktiskt t.s.t.h.m jag vet inte varför
dom verkar bara vara några människor som sitter
på datorn och skriver "jag älsjkar dig

2008-05-12 @ 14:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0