=D

HiHi
Idag var jag väldig bloggig:P

Aja jag var med maria idag, vi skulle gymma klockan tre men de blev klockan sex. Aja vi gick till Friskis och svettis och hade massa kul på vägen=D Sen körde vi stenhårt(Hmm...) i typ 45 minuter. Sen åkte jag hem och åt och duscha, sen så mötte jag maria vid bullen och gick hem till henne. Vi hade inget och göra så vi bestämmde oss för att baka, men precis innan vi började så märkte vi att vi bara hade ett egg. Så det blev en tredjedels sats och 6 muffins! Sen gick vi hem till mig och gjorde oss fina och fikade! Jag och maria hade knallrosa ögonskugga och TH tröjor och mjukisbyxor med häng och två råttsvansar:P
aja imorn ska jag till stockholm och gå till Punktshop=D och shacka lite saker. Sen ska vi på Disney on Ice(jippi). Jga fattar inte hur jag kunde säga ja till det men iallafall så kommer kusinerna på Lördag och dp ska vi ha fett med skojj=D
image46
Bara för att han är så fiin(L)
men nu ska jag sova!
puss och kram älska MAM<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0