Animinone....

Bio med hanna idag, What hppenes in Vegas. den var helt okej men alla roliga bitar var ju med i trailern så jag skrattade ingenting utan att göra mig till för att alla andra skrattade. Kollar på Jery Springer nu... de är helt flumm ju. Man typ berättar sin största hemlighet och sen bråkar man om de t ex om man har varit otrogen så berättar man de för sin fru/man och sen bråkar man om de. Liv? Nee...
Imorn ska man va med anna på dagen och sen på kvällen får jag gäster. Måste åka tll stan också. Vill ha skooooor och annat smått och gott. Jag vill hinna träffa sara innan jag åker också vi har ju inte träffats på riktigt på flera månader:( Men nu ska de bli av. Hon betyder massor despite everything...
Pusss på er alla!(L)

Kommentarer
Postat av: anna

jerry springer e sjuuuuuukt,..

2008-07-09 @ 13:50:02
URL: http://bjerneld.bilddagboken.se
Postat av: my

håller med anna, det är verkligen helt sjukt men va fan är det för människor som ställer upp i pogramet :O

2008-07-09 @ 15:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0