har du setat klart

Home sweet home, borta bra men hemma bäst!
Kom hem från västerås idag. Hade de trewligt med mina kusiner. Jag tjänade pengar också, massa pengarSå nu ska jag väl kalara mig een vecka framöver eller så. Västerås var som vanligt: fyllon, Small, Medium, Large och sist (nästa)BARA FULA killar. jag tror jag såg två snygga killar där. Alla är typ fula som stryk där. men igår gick vi upp typ 0600-0630 och sn jobbade vi på området först sen åkte jag instängd i en skåpbuss till Statoil och sålde där. Sen framåt 0000 så började de regna och sen regnade de i typ 2½ timme opch sen duggade de typ lite från olch till. Sen vid 0400 åkte jag och louise och tobbe o joha till hälla för att plocka in första disken i vita ilen och sen andra. Sen åkte vi tillbaka till Statoil och sen packade vi in allt i bilen (tillomed Sofia) och åkte för att plocka in sista disken. De tog kanske 15 minuter, de var skit coolt att se först helt opakcad sen efter fem minuter var alla jackor borta sen alla lådor och sen ställningen. Jag kommer ihåg att jag tog två pinnar och la in i bilen för att sedan vända mig om och hömta fler men då ser jag ingen ställning utan sju opers som kommer bärandes på de sista delarna. då var de slut tänkte jag, nu ska jag hem! sen åkte vi hem till Louise och sofia och så somnade jag typ 0900 och gick upp 1400. Sen sååkte vi mamma och pappa och hanna och hämtade mig där och sen åkte vi hem!
bilder kommer typ sen..
puuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0