keep pushing for the fortune and fame...

Träffade anna som jag inte har träffat på lääänge! hon kom förbi mig när vi repade, sen gick hon igen men innan hon gick kom Sofie och Danne förbi dom också och sen skulle dom också gå och då kunde dom gå tillsammans lixom! Sen repade vi lite och sen gick en sträng sönder på danials gitarr och så fuckade sig mitt Cubase och då blev de gh3 och Wii sports. Medans Danial och Calle spelade så hadde jag webbcam konversation med anna sofie och Nisse(*L*). Sen blev de barnförbjudet så min dator stängdes av. Sen drog Danial och Calle och jag drog till anna. Jag gick till annas hus men hon var inte där så ringde hon och sa att hon var någon annanstans och då gick jag dit. Där satt vi hela tiden. Och snackade och typ tog 20 självutlösare bilder. De var mysigt. Sen skulle jag hem. Då mötte jag Gustav OC. Sen lyssnade jag på Build me up buttercup-McFly hela vägen hem. Sen fick jag veta att in brorsa ska åka till finland och sälja kläder. AVUNDSJUK! så han kommer inte hem förens på Måndag. Men men, mer för mig att göra i västerås bara. Och så får jag vara ensam med mina söta kusiner(L). Jaja, nu sitter jag och tänker och märker hur lyckan pyser ur mig, vet inte vart de läcker men måste täppa igen.
Pussss
jag

Kommentarer
Postat av: malin

svar: I'm on my way..

Va fina ni är! :D

2008-07-02 @ 11:16:34
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0