ring ring.....

Jag har de fett tråkigt!! Erik är ute i musikrummet med henke och hans nya gitarr(sexym). Den låter skit skitbra.
Har inget att göra.. Vill åka till stan eller träffa nån. Maria har ju åkt på husbilssemester typ och anna är me elin tror jag och malin kan inte och Sara jobbar. Nån som vill leka med mig? På torsdag har jag planerat att gå på Bio me Sofie och se SATC. Hoppas hon kan. Men nu ska jag köra iväg erik och henke och rocka loss på trummorna hehe... om du vill hitta på nått så hör av dig 0736541203
pussss

Kommentarer
Postat av: my

och my då :O har du pratat med henne..näää man kan ju alltid slänga iväg ett sms och kolla om hon är ledig :P

2008-07-09 @ 15:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0