Hermelinvägen

Bra dag idag
Väcktes av att sara messade och undrade om jag och anna ville komma och hälsa på på hennes jobb. Men eftersom både jag och anna socer till typ tolv så tänkte jag att de inte var någon ide men sen ringer anna och de blev stress men hann med bussar som planerat. Så kom ut till stenhagen och träffade sara(<3) och gick in på MAXI(L) och jag köpte macka och äpple. Sen gick vi runt med filippa också. Deras jobb är feting segt, dom gör ingenting. Tråkiigt... Sen åkte vi till stan och sara skulle ta idkort och jag och anna mötte danne och sofie för picknick. Vi åt glass och godis. Sen blev de sallad på cupido. Sen en proppfull mage och en ramlösa granatäpple senare så satt jag på biografen med sofie och kollade på Sex and the city snacka olycklig lycklig kärlek. Men den var fin. Sen mötte jag Anna och vi var lite busiga på skolan och schnackade massa. De var mys. sen drog jag hem och kollade på allsång på skansen med mamma o pappa.

Sammanfatta dagen:
- Hinner du så hinner jag
- MAXI
- Smack
- Cookie Dough
- Plopp
- Kärlek
- Må illa
-mums
Ompa ompa ompapa..
tänk om jag hade en liten liten apa
ompa ompa ompa faderallera
 tänk va folket skulle stå och gapa
ompa ompa faderadera
inte åt mig en åt min lilla apa
ompa ompa faderallera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0