mawlinn.blogg.se

Hallo,
Idag var jag med anna på dagen. Vi möttes vid sunnerstaskolan och schnackade lite och sen gick vi hem till mig för de regnade. Vi spelade lite trummor och bas. Sen skulle vi ha överraskningsfest flr mawlinn. Så dom kom typ till mig(linnea krax Nicklas) Sen kom malin och camilla till mig och vi åt tårta och körde wii och singstar. De var myys PUSS på henne och Grattis igen!<3
Imorn ska jag på stan med anna och sen ska jkag på Bio med sofie, sex and the city. Sen på fredag ska jag va med Sara tror jag. De ska bli massa mys:D
Sen tycker jag att my borde följa med på stan imorn och gå med OSS inte mamma, för henne kommer du träffa massa gånger under sommaren men inta oss:)
Kollade på ett sketa sorligt avsnitt av Zoey101 där hon flyttade till england och de var deppigt och tårar och snyft...
pusss på alla

Kommentarer
Postat av: malin

tack igen sötnos, du betyder oändligt mkt!! (L)(L)(L)

2008-07-11 @ 12:08:40
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0