2059 bollar 2060 med den här...

Sov länge sen kollade jag på TV och åt korv till lunch. Jag har också uppdaterat bilddagboken om ni undrar. Sen drog jag til maria. Vi chillaed lite, sen började det att regna och då bestämde vi oss för att spöa varandra i schack! Och gissa vem som vann? Jag! Såklart, även fast jag suger på schack. <sen drog vi hem eftersom det var dags för en makeover på Hanna. Den här gången skulle hon vara Rihanna. Så jag sprejjade och sprejjade sen ar den svarta-hårfärgsflaskan slut. Sen var det dags för outfiten. Vi tog fram en kjoll och sen av någon konstig andledning så började jag och maria dansa med pom poms och sen helt plötsligt så kom pappa in. Sen så kom de flera tjejer och en tjej var utklädd till vanessa hudgens men såg ut som the grudge hah... Sen danssade vi lite mera med alla flickor och så kom vi på en ny lek jag och maria den heter tydligen "Alla på" haha... sen åt vi pizza och sen kladdkaka. Sen gick vi ut och mötte anna för att sedan gå till lyssnarängen och ha de mys. Vi kom så långt att vi hade tänt brasan så kommer det en gubbe vandrandes mot oss. Han närmar sig och illslut när han kommer fran så sätter han sig bredvid mig och så börjar han babbla om vädret och alla fotbollar han hade hittat och om hur han tvättade polisbilar. Sen efter 15 minuter så kom en till och då gick vi. Sen gick vi he till mig och kollade på lite bilder och spelade lite gitarr och schnackade. Nu ligger jag i soffan och kollar på en film om typ dom 101 golden retrivers:P nej men iaf småflickorna kunde inte sova, men nu sover alla. snart är det min tur! pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0