Black white flashlight show me what you've got...

Jag vill jag vill jag vill....
Det är mycket jag vill ska jag säga! Men jag och Livvi bestäämde precis att om TH kommer till Norge så ska vi åka dit! haha.. kul de skulle bli i sånna fall!:D slut me de roliga. De blir tyvärr inge Sex and the City imorn, jag som hade sammlat alla mina små slantar. Men de blir väl av någon anna gång istället.  Nu ska jag sitta uppe och kolla på NCIS en timme sen ska jag sova!
Jag är uppe i 13 "speciella" läsare! hah... *NÖJD*
Jaja ska sova nu och jobba imorn och så ska jag ringa komunen för att kolla om man kan flytta arbetstimmar och typ jobba 7 timmar varje dag och vara ledig sista dagen eller så! För jag ska ju till västerås på typ classic carweek! som börjar redan på tisdagen och jag jobbar till på fredagen och ja.. hänger ni me:P? Aja de är ju typ stora dagen på fredagen och de skulle vara bra om jag kunde komma redan på tisdagen men vi får se hur de löser sig! puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0