Min dongel är svart. Och min är rosa. HAHA!

välkommen till den rowliga bloggen där jag berättar vad jag gör med gamlingar XD
Dagen har  gått långsamt. Kom tio minuter försent idag, suck. Jaja ingen blev sur men iaf... Jag fick mata lite till en början sen fick jag följa med in i en av lägenheterna för att se hur det går till. Sen skulle jag ut och hjälpa till at klä midsommarstången, jag fick hjälp av en gullit tant som hette Gun! Hon var jätte gullig. Sen dansade dom runt den och så. Evelinas mormor och morfar var där och spelade, hihi. Sen så skulle jag hem, fick värsta huvudvärken så kunde inte cyckla. Var lite dum också. Aja när jag kom hem så kände jag att jag luktade skit mycket rök, jävla tanter! Jaja så jag bytte kläder och så. Sen har jag spelat in lite och kollat på TV.
Igår skrev jag och calle en dunderhit via sms och msn. Djupt... hah
Snart är det midsommar och jag kommer att vara ensam med 40 plussare treåringer som går och lägger sig klockan sju och erik! Hjälp, följ med mig någon!!!! Snälla blev dissad av ebba igen. SUCK! Ja ja men de är sex and the City maraton idag!:D de ska jag fett se heh... så det blit tv hela kvällen. Lugnt och skönt. Aja nu ska jag upp och slipa på dunderhitten!!:D
Puwss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0