du kan väl komma när trummorna kommer? Dom kommer på Tisdag...

so, now ma bro is officially in tha game!! Hah... på svenska: Nu är Erik med i SOLiD GAS! Som lead/rythm guitarist med danial. Sen så har vi köpt digitala trummor som kommer i mitten på veckan. Sen har vi köpt en BAS!!! HAHA... fett brao juh... Sen köpte vi lite andra smågrejjer. Sen så håller vi på att göra om garagerummet till replokal, inte ljudisolerat på något vis. Men de ska bli bra. Massssssa sladdar blir de, till mickrofonen pianot gitarrer bas och trummor. Så man får gå försigtigt. Sen har Danial köpt en ny gitarr en Black Devil, riktigt vacker om han får säga de själv och jag kan inget annat än at hålla med honom! At that point.... Vi hade fett kul idag iallafall, vi gjorde typ dubbelt så mycket som vi gjorde de två andra dagarna tillsammans!!! Men har haft skit kul idag. The Night e på G. Sen är de mammas och pappas bröllopsdag idag också. 12 år!
Ska sova nu, jobbar ju imorn. Jag har tröttnat redan, de är lite för segt för mig. Jag vill att de ska hända saker typ hela tiden. Men jag har bara 4 dagar kvar. Jusste sen tar jag livmoderhalscancer spruta imorn också. Sen åker jag till västerås på torsdag kväll och sen på tisdagen efter så åker Calle till Frankrike i 3 veckor och då får vi repa utan honom!:P
haha... lol
nu ska jag sova!
puss och hej!

Kommentarer
Postat av: anna

inte ljufisolerat på något vis hähä

2008-06-30 @ 16:38:18
URL: http://bjerneld.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0