"Ett showband måste man ju ha, och i år va det extra bra!"

Lunch med lärarna idag då. Den var helt okej, lärarna sjöng lite och så. Sen blev det jobbigt, alla dansparen skulle upp och visa vad dom kuinde typ. SUCK. Jag kände hur hela kroppen bara sjönk ihop och hur det brände i ögonen. Det var säkert ett svart moln ovanför mitt huvud. Men dom slog iallafall rekordet .17 par blev det tillslut! sen gick vi till centrum och skulle kolla om dom hade tid för att sätta up mitt hår, de hade dom men sen sket jag i den(förlåt) och gick till min frisör. Så nu har jag en svinrygg som sitter fast på mitt huvud. Den är skit hård ju (pervon misstolkar). Sen mötte jag och malin Cilla och Linnea, cilla hade varit och klippt och färgat håret och smikat sig. Hon var skit fin. sen ville in busschauffören åka till sunnersta men vi van så tillslut gjorde han de. Och nu ska jhag försöka få pappa och mamma att inte åka till efterfesten och bjuda alla på korv. Suck återigen...
Mawlinn och Anna kom!!!!!!!!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0