fan...

hejsvejs i lingonburken

jaja hade rowliigt med matte non iallafall. Gick typ 5km och kom fram till oxtorget där jag och matilda stannade medans alla andra ämtade saker. Vi badade fötter och letade stockar som vi skulle lägga runt elden. sen kom alla andra och vi började laga mat, tacos. Det blev smarrigt. Sedan kom Andreas charli och Axel med axels båt. Sen skulle vi bygga upp tälten! Det visade sig efter 15 minuter att Sofia hade tagit fel pinnar så de stora tältet kungerade inte:P så vi fick ta det lilla tältet. Sedan körde vi maffia och dunken. Sen kollades det på Skräckfilm medans jag och malin låg och snackade i tältet. Sen var det natti natti och alla sov. Det var skitkallt och svårt och sova men va fan.. skit samma. Sen på morgonen åt vi frukost och badade! sen gick vi hem och jag hade ingen nyckel så jag låg och solade på baksidan. nu ska jag jobba med so!

Kommentarer
Postat av: malin

Japp, jag hade också kul :)

2008-06-04 @ 21:03:23
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0