"fett ovärt"

SUCK! fan va jag är trött, dagen var inte så kul eller halva dagen var bra. Först på bussen var de tårar och drama sen tåget till sthlm var tyst och sen gick vi från centralstationen till Nordiska(bajs) Musèet när vi fick varsin liten sändar-grunka och varsina hörlurar och så fick vi gå runt och lyssna. Sen så gick vi bort mot skansen och utanför fick vi köpa luch på s.k Mc Donalds. Sen gick vi in på skansen och åt. Och de var soligt och varmt och jobbigt. Men sen hade My lite problem med.. ah.. så vi fick vänta ett tag där(>P) och då sprutade en kille vatten på Anna. jag ba "FUCK.... YOU" och lät skitmesig! sen så gick jag och anna runt och kollade på nordiska djur som dom små bäjbi kaninerna som bara var 2 veckor och ur gulliga. Jag tog säkert 20 kort på dom, får lägga upp sen. Vi klappade getar(:P) och sen gick vi och satte oss på entren och ventade på att vi skulle åka. När vi fick gå så gik vi en annan väg till stan som vi knappt hittade till. Det var den tråkigaste gatan ever! Men!!! det fanns en COOP!! jag ba YÄÄSS! sen vandrade vi in till stan och köpte glass i gallerian och sen köpte jag diverse nylonprodukter(strumpor strumpbyxor och tights) hih... sen köpte vi kladdkaka och sprang till tåget som gick 30 minuter tidigare än va vi trodde! jusste sen blev vi nästan tagna av polisen men vi sprang ifrån domXP sen hade v de mysigt på tåget. vi gick igenom hela ådet för att hitta platser men hittade inga då gick vi tillbaka halva igen!haha... sen när vi kom fram åt vi kladdkaka vid fontänen och sen åkte vi hem! Nu gör jag so(not) och imorgon så ska vi till vårdsätrabadet och anna ska RÅKA knuffa i mig med kläderna på!:P
pussssss

Kommentarer
Postat av: malin

tårar och drama på tåget??? :O
Tell me! (L)

2008-06-02 @ 20:36:20
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0