hah!

Det är minst fyra personer som läser min blogg varje dag! De trodde jag inte!(kanske inte mycket för dig men för mig som är typ ointressant så är de massor!)

Fett varmt idag. Blir alldeles knasig när det är såhär varmt. Aja var hos kusinerna i Torshälla igår då, fett kul. Vi åkte runt 10 och då var bara august och Matilda hemma av barnen så August visade oss runt (han är tre). tYP "här är min krokodil han är farlig" och "Jimmy är ute och åker moppe"! Sen kom Malin och Tove och Malins kille Fredrik(han var väldigt snäll). Vi å smörgår tårta till lunch(första gången jag åt de) Sen hade vi vattenkrig XO. Hih.. de var kul men jag tror att jag förlorade. Sen så gick vi på promenad och kollade in ungdomsfestivalen som jag tyckte var ganska B! krusellerna var typ farliga. Sen gick vi hem och åt tårta eftersom Matilda fyllde tretton igår och malin fyller 18(!) på Tisdag! Sen kollade vi på Tjenare Kungen och åt middag och chips och åkte sedan hem. Och hanna somnade på vägen hem medans vi kollade på "super sebra" och så började hon typ prata och typ ta på mig. Jah ba hjälp(!). Sen så var vi äntligen hemma!
Idag har jag jobbat med SO arbetet och varit och handlat med mamma och erik. Och nu ska jag jobba med SO ännu mera.

ShululUlu  

Kommentarer
Postat av: anna

shulululu... lulu

2008-06-01 @ 18:11:36
URL: http://bjerneld.bilddagboken.se
Postat av: malin

Åhh, smörgåstårta (L)(L)(L)

2008-06-01 @ 18:24:37
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0