"i don't need my best friend to make me feel like an idiot...

Första dagen på sommarjobbet idag då da. På avdelningen där jag jobbar finns det 3 gubbar och 3 gummor. Etelka, Rune, Harry, Birgit, Doris och Brynolf(vet inte hur man stavar alla namn:P). Alla 6 är dementa, vilket jag inte hade väntat mig. Det jag fick göra var att hämta mat och mata och gå på promenad typ. De var inte de roligaste man gjort men varför inte. Det är ganska mycket att bara sitta också. Men de ska nog gå bra.  Jag kommer att jobba från 0900-1500 sammanlagt 90timmar. Ska åka och gymma vid sjutiden. Ja ja...

Kommentarer
Postat av: malin

Låter inte direkt som en höjdare, men man får ju som sagt betalt! Jag jobbar 0900 - 1600 plus en del övertid, så jag behöver bara jobba måndag och tisdag sista veckan :D (L)

2008-06-16 @ 18:25:53
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0