I mean Music!

Idag har jag städat mitt rum. Men de betyder inte att det är städatXD

Idag har jag haft de lugnt. Gick till maria vid halv fem kanske. Vi gick ut med cesar och sen värmde vi en pizza oc kollade på TV. Sen messade anna och undrade vad jag gjorde och tillslut kom vi fram till att vi skulle ut och kolla festen på lyssnarängen. Så vi gick ner dit och där var det inte mycket folk men cilla linnea julia tobbe danial oscar rickard var där när vi kom. Sen kom Fredrik och någon festis(LOL) också. Vi satt och chillade och sncakade lite. Maria hade tappat en nagel och Tobbe hade kastat in en liten stearinbit i Danials gitarr. Sen drog vi oss hemmåt  jag linnea maria anna och rickard. Vi följde med linnea till bussen och sen drog alla hem till sig. Jag fick rada på attt Linnea har gått på samma dagis som jag, Kullen. Nu så ska jag bara bädda min säng och sen så ska jag sova! pusseli puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0