It never ends that way too...

Skulle ha uppesittarkväll med anna och maria Vi kollade på Ondskan och Over the hedge men jag och maria ville sova en timme, men inte anna så anna skulle väcka oss efter en timme men gjorde inte de så jag sov typ tre timmar. Sen väcker dom mig och vi kollar på Noaks Ark (lame i no!) och sen drog anna till stan och sen maria och sen sov jag till ett och då åt jag mat. (interesting huh...?)
Fan att de ska förstöra hela jävla tiden. Jag vet inte vad jag ska göra. Hjälp! jag vill bara glömma men de är lättare sagt än gjort ska jag säga. Skit också... Glömm glömm... Men inte! Älskar älskar inte älskar älskar inte... Jag blir så jävla arg på migsjälv! jag är ju fan dum i huvudet. Jag var packad, jag rökte, minnseluckor, kom och se på mig kom och ta på mig "gör samma mot mig så jag får veta hur det känns." Det är lätt att minnas de dåliga men det är inte lät att glömma de roliga! Skaffa ett liv och några kompisar, kvinna!*Suck*
Aja inget är bra nu!
Ska börja jobba imorn iallafall... får se om de blir kul!

DO NOT COMMENT the kursive PLS...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0