It's officially OVER!

Hänt i helgen:
- vi har köpt båt
- jag har trott att jag har haft borelia
- kommit fram till att jag inte har borelia
- bränt ENA armen
- Badat 3 gånger
- TÄNKT
- kommit på att balen kommer suga

Ja.. dagen har varit bra allt som allt. Vaknade av att farmor och Elviz kom in och väckte oss, sen var det snabb frukost och baj baj med dom:( sen åkte jag till maria. Vi chillade lite och jag sprutade ner maria med vattenslangen! sen åt vi pastasallad och bestämde oss för att gå hem till mig för att övertala pappa att vi skulle ut och åka båt men nej! så vi körde guitar hero och sen körde vi fiske spelet och ja... jag förlorade:P jag ledde med 8-4 och sen blev det 9-10:P haha... Bonus fisk bonus fisk:P*internt* sen sprutade jag vatten på pappa jag han dampade och jag och maria bestämde oss för att bada! så vi åkte ner till alnäs och badade. Det var jätte skönt i vattnet och vi stannade ganska länge. Sen bar det av hemmåt där vi kollade på Navy CSI och drack oboy:) sen åkte hon hem! Jag kollade på den där filmen med Jonnifer Lopez! Den var ganska förutsägbar, han fick henne och dom levde lyckliga i alla sina dagar. De är så tråkigt när man kan lista ut var so händer men egentligen så hade jag tyckt att filmen sög om han inte fick henne:P

Life sucks..... what more can i say?

Kommentarer
Postat av: malin

Vad är det för båt?? :D Och du är bäst, bara så du vet (L)

2008-06-09 @ 10:11:59
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0