ja men inte Slash...

Sitter i min säng och tänker. Danial gick hem klockan 10 och Calle kvart över nio och Simon kom aldrig han var på sitt sommarställe. När dom kom så började Clle och Danial spela vad dom hade kommit på och sen började jag spela guitar hero och sen kom jag till ett(?) battle mot nån morello och de var skit svårt men vi gav inte upp, ingen middag innan vi hade slagit morello. Jag spelade och dom satt och sa coachade mig. De var kul, vi satt där och precis innan jag klarade de så kom pappa upp och se  skrek vi "YES!!" han ba: ? haha.. sen diskuterade vi om vad vi skulle spela, om vi skulle spela egen eller om vi skulle göra covers. De blev massa snack och lite verkstad:P aja sen åt vi och kollade vänner. Sen gick vi upp och kunde inte komma överens om vad vi skulle spela. Sen gick vi ner och kollade lite på "Sara sjunger" (lawl) och sen drog Calle och jag och Danial satt kvar och kollade på Kiss och sen visade jag inspelningarna med Tokio Hotel från MTV musicawards och han ba "Igen" och sen kollade vi från Conan O'Brian och på min Zimmer 483 DVD på dokumentären och diskuterade om dom var bra eller dåliga men jag bara satt och log och småskrattade hela tiden men om han sen sa " va kul om dom skulle pussas" eller "Bögar" då¨blev jag genast seriös. Men men ... han drog sen och då skulle jag städa där uppe bland sladdar och gitarrer. Sen åt jag och pappa upp mina Smothies och kollade klart på fotbollen som vanns av Spanien. När det var slut så kollade jag på ett inspelat avsnitt av Sex and the City och pappa satt i soffan och kollade också och så råkade det vara ett av dom där det är typ bara sex, sex och sex... haha... Oj nu blev det Amy Dimond... bajs... aja åker till peace and Love imorn, tydligen segt men vill ändå.
Vill bara säga att jag tycker så jävla synd om Linnéa och jag får magknip bara jag tänker på hur synd de är om henne! Sara, hon behöver dig massor nu!! Make her happy, the way only you can. R.I.P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0