Kvittot är typ från idag!

Sitter hemma hos maria nu efter en lång eftermiddag på stan! Skulle köpa hårnålar men det blev ett par jeans lösnaglar mascara och mat också!! SÅ nu har jag bara en sak jag ska köpa.. men det vet jag inte vad det är. Jusste jag kom ut från hemkunskaps salen och gick mot bänkarna och sa till Danial att jag hade tänkt att vi skulle öva lite idag och då sa Jogge "Hade du tänkt öva med förklädet på! haha..." och då kollar jag ner och ser att jag har förklädet på mig fortfarande! PINSAMT... Men men vi övade hela dagen typ. Sen städade jag skåpet lite granna och kollade på Vårshows inspelningen, jag är ganska nöjd men lät lite konstigt bara! Och jag får MVG i engelska dåra!! Höjer mig i svenska förresten!

Kommentarer
Postat av: malin

Men det är bara för att du är bäst sötnos (L)

2008-06-09 @ 21:49:51
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0