Me and some guys from school, had a band and we tried real hard!

Sorgligt sorgligt.. nu är skolan slut! Kyrkan idag då, vi sjöng Sommartider och Summer of 69 för åttorna och sjuorna och bara sommartider för sexorna och sjuorna (Intresseklubben antecknar). Efter att jag hade sjungit Summer of 69 började jag att gråta men vet inte varför. Allt var bara så sorligt, allt hann liksom ikapp mig nu. Sen så gick vi till klassrummer oc fick tårta rimm och betyg. Så nöjd med mina betyg kan jag säga. Det blev ett litet missförstånd om mitt teknik-betyg då jag trodde att jag hade fått IG och då började jag gråta och sen blev det bara värre när man skule säga hej då till alla.Sen åkte jag och lämnade skolan i tårar. Men sen när jag kom hem så visar det sig att jag inte alls hade fått IG så jag hade sett fel. Sen fikade vi hemma och jag fick en.. DATOR! Den är gul och ascool! Sen sov jag 3 timmar och sen åkte vi och år mongolisk BBQ mums..(Antecknar)Igår var det bal. Fett kul kan jag bara säga. Tur att jag gick. Alla var så fina och glada. Vi åt kyckling och potatis och jätte god sås.(Intreseklubben sprängs av överblastning)Sen skulle det dansas, tog det lite lugnt i början som njag ångrar i efterhand. Redan efter första uppvärmningsdansen med Calle så fick jag sk*t ont i fötterna. Sen var det danstävling, Bit ihop klena jävel. Alla var duktiga. Sen var det Calle och jag som skulle ha våran uppvisning. Ett ord räcker AWESOME. Känslan när alla klappade och hejade typ. Det var kul iaf och då började det i kroppen jag hoppade runt och dansade och sjöng som jag aldrig gjort förut. Körde lite Greas med Calle också de var kul. Men sen var det helt plötsligt sista låten som.. sög! Sen var det efterfest? Skullle jag inte kalla de men de var lite mysigt iallafall. Övertalade mamma och pappa att dom inte skulle komma och bjuda på korv. Sen när jag kom hem så tog jag en kycklingkorv och gick och la mig. Skulle försöka behålla frisyren och jag lyckades. Sov på höger sida. Var dödstrött på morgonen men tog mig till Gottsundaskolan för sista gången. Snyft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0