slå henne på fingrarna då...

Dagen har varit seg. Men har fixat lite nu så att jag kommer bara att jobba sammanlagt 13 dagar dvs jag har jobbat 2/13. 11 dagar kvar. Jaja, idag år birgit själv(hah...) Och Brynolf blev sur på henne för att ho försökte ddra i duken hela tiden så då gjorde han de. Despite det så hjälpte Birgit Brynolf att ta en bok som låt mitt på bordet. Det var så gulligt att se för han sträckte sig med det gick precis inte och då sträckte sig birgit och hon nådde och puttade lite på boken så att brynolf kunde nå den. Det var lite gulligt. Sen var det efterätt och Birgit tyckte att det var massa gott så hon åt fort. Se tickade klockan och Harry frös och så.
Stödord för dagen:
blött
obehagligt
segt
desinfektion grejs
7 timmar
suck*
 
Gossip Gurl om en halvimme har missat två avsnitt så... men anna kanske har dom ska försöka göra inbrott och kolla på dom:P Men puss och hej nu ska jag spela lite piano!

Kommentarer
Postat av: anna

gamlingar e söta

2008-06-17 @ 21:40:25
URL: http://bjerneld.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0