the most beautiful song in the world...

Jag fick lite ryck igår kväll... Men jag tönker inte på vad jag gör när jag gråter... men men Jobbade som vanligt idag. Jag bytte sängkläder inne hos doris och då såg jag foton på Malins kusiner så det visade sig att Doris är mormor till malins kusiner. Sen satt jag och kollade på TV och läste och sen så var de dags att gå hem. När jag går i centrum och förbi Bänken(<3) så sitter de några killar där som kollade på mig när jag gick förbi. Sen ropade en kille
- "Kan du inte sjunga lite"
jag: *fniss*
- Du sjunger skitbra jag svär
jag: Tack(men värsta leendet)
annan kille: Du är skitsöt också
jag:(med ännu större leende)Tack *fniss*
Dom ropade något mer men de hörde jag inte för att jag satte in proppen i örat igen.
Nu sitter jag bara här och gör ingenting. Men jag fick iallafall veta att jag ska åka till Peace and Love!! Yes... ska bli rowligt även om jag bara ska vara där ett dygn!
puss

Kommentarer
Postat av: malin

svar: Hahha, vad som helst för dig sötis (L)

2008-06-24 @ 18:46:06
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0