Utkast: Bara för ...

Bara för att irritera Anna så mycket som möjligt så skriver jag et till inlägg idag. Kollade på Eurotrip nyss.. den var gullig=) Jusste sen så glömde jag min telefon hemma idag och under dagen så hade någont blomster företag i typ frölunda ringt, jag har ingen aning om vad dom ville men om det var viktigt ringer dom nog igen. Och pappa kom hem nyss och började fråga ut om jobbet och om de var roligt och blahblah... Sitter och laddar ner lite musik så jag har någonting att göra medans vi är UPPE i krattemasugn, men förslag på musik någon?????  Jag håller också på att flörtar med någon snygging på Facebook men men nu ska jag sova sen ska jag packa imornbitti hade jag tänkt:P
pews...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0