Godmorgon eller ...?

Godmorgon eller förmiddag kanske jag ska säga. Men jag sov länge iallafall. Jag gick och la mig typ halv två eftersom alla mina sängkläder inklusive kuddar och täcken var fuktiga(dom har tvättats) och jag väntade på att de skulle torka. men det slutade med att jag sov med ett tunt täcke och typ mjukisbyxor och munkjacka på mig. Men jag kunde fortfarande inte sova, jag låg och tänkte på hur allt har varit vad som egentligen hände och vad som kommer att hända. Jobbigt att tänka på ska jag säga. Jag har ganska mycket som jag vill göra i sommar t ex tjäna pengar träffa kompisar träna osv. Svårt att hinna med allt. För på Måndag börjar jag klockan 0930 på björngårdens service hus i Gottsunda och jobbar där tre veckor sen i slutet av juni så ska jag till västerås på Powermeet. Sen i juli så ska vi upp till ångermanland och fira hannas födelsedag. Sen i slutet av Juli tror jag de är så ska jag till Mantorp och sedan Rättvik. och sen i augusti är de ju I uppsala också! Så tror jag att de kommer bli. Ska de bli burkplockning i Mantorp i år igen? De ser ganska fånigt ut jag vet men de är ändå några hundra man får på de liksom! Dessutom kan det vara ganska kul också! Jag har bestämt mig för att i slutet av sommaren så ska jag köpa massa kläder så jag slipper andvända samma tjocktröja flera dagar i rad. Och så ska jag skaffa något av en stil. LOL...
Aja ska försöka få tag på Anna nu. Jusste fan Hanna skulle ju ha fest hemma idag (haha.. de är de kladdkakan är till för, då måste man ju hålla sig hemma) jag skulle typ "fixa" henne. Heh... aja vi får se hur de blir. Nu ska jag ta lite egopics osso!

Pusss

Kommentarer
Postat av: malin

Det var inte dig jag menade Sara, så ta inte åt dig!!! (L)(L)(L)

2008-06-13 @ 15:01:57
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0