Odd? yes i know, that's the point...

jag måste börja med att berätta att när jag var på skopunkten idag och fixade med skorna så spelade dom READY SET GO. För er som har noll koll så är de en av Tokio Hotels massa underbara låtar (a)... jaja jobbade som vanligt idag bara att jag kom lite sent eftersom jag försov mig, jag gick upp kvart i nio och jag börjar nio så... Slavrigt värre du. Min "kollega" blev lite irriterad på mig eftersom jag satt och läste min bok. Hon sa att jag skulle göra någonting istället typ gå ut och gå med gammmmlingarna istället. Andledningen till att jag läste min bok var att det inte fanns något att göra, jag visste väl inte att jag bara kunde ta en gamling och gå ut och gå. Och jag kunde inte sitta och konversera med dom eftersom dom knappt kan prata. Men jag tog med mig en gamling ut och gick i solen. sen skulle jag ha lunch och eftersom jag försov mig så blev det ICA. Och eftersom jag bara har en halvtimmes lunch så sprang jag typ så att jag skulle hitta köpa något och äta de. Jag gick mot bröden men de första jag ser när jag har passerat kylarna är ett bakhuvud som jag känner igen väl, mörkt vågigt långt och stort hår. Jag tänkte men jag var intesäker på att de var hon så jag gick lite närmare. Sen stäler jag mig 5 meter ifrån henne och säger "Towe?" lite sådär tyst så om de inte var hon så skulle ingen tänka nå speciellt på de. Men då vände honj sig om, och de var Towe! "heeej" sa hon med ett brett leende, då blev jag glad. Sen stog vi och pratade i tio minuter och sen tog jag ett äppleoch ett bröd och gick till kassan sen stog jag där i fem minuter och klockan tickade. Sen sprang jag nästan tillbaka och så kommer micke gående och jag pratar lite med honom. sen springer jag ut till baksidan och sitter i fem minuter och sen sprang jag in igen. Sen åkte jag till stan och fixade med skorna och sen så skulle jag åka hem eller till Gottsunda för att hämta min cykel. På bussen satt jag bredvid en uppsalaflickornaflicka och de var massor som hände. Det kom på en pappa, som de skrek"osäker" om, och hans dotter. Doterns började grina och han visste inte  vad han skulle göra.. Sen hände det massor men jag kommer inte ihåg, inte intressant iallafall.
Sitter nu och "chattar" med två killar från netlog(suck) båda tror att jag vill snacka och ena runkar och den andra spammar! kan livet bli bättre? JO de kan de! Men inte mitt =(
Pallar inte träna idag, har värsta huvudvärken.  Måste packa också, och ladda inför en sugig midsommar:( Nej den ska bli rolig, skitrolig har jag just bestämt mig för. Hur svårt kan de vara? Jag avslutar konstigt nog detta inlägg med ett MJAOOOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0