we'll be there soon, so soon...


monsoon
de här är då den bilden som jag ska skicka in till Durch den monsun 5 års-videon! Skratta ni bara!!! JAg vet att jag ser typ död ut men de var den bästa som jag hann ta innan kameran immade igen! men vafan tell me if it is horrible, inte för att jag kommer att kunna göra något men iallafall! Sen nu återstår bara tha message! Inte mer än 120 tecken vare? hur fan ska jag kunna klara de? LAWL( de var ett riktigt LAWL-moment där!) Men kalla mig barnslig  eller galen eller vafan du vill men jag hade iallafall amssa skojj när jag tog bilden! Men kläder i duschen och kameran too.... kanske inte de bästa men den lever nu allafall!
pews

Kommentarer
Postat av: mikaela

Den va inte alls ful, den va jätte fin :)

2008-07-01 @ 10:56:57
Postat av: Louise

den e collig :)

2008-07-07 @ 00:55:23
URL: http://https://allaboutlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0