3 av 5! slå de

Jag kollade nyss på Desperate Housewives! Fan va hemskt, jag vill se nästa avsnitt. Jag såg också på House(mm jag vet) och tjejen hade fan en 7 meter lång mask i magen. Inte najs de. Det var ganska synd om henne eftersom hon inte kunde känna smärta eller värme eller kyla eller nått sånt! Ett liv utan smärta? Skulle man kunna leva utan smärtan. Tänk att inte lära sig av sina misstag, ett barn sätter handen på en varm spisplatta, de gör ont och barnet gör inte om de igen! Även om man kan tycka att smärta är helt onödigt så är den väldigt viktigt, tänk på de!!

Var hos Nicklas idag, och hälsade på hans lilla hitte-kanin Greta som jag har döpt den till. Den är sjukt söt, jag vill ha. Men mamma säger nej :( . Det var kul att umgås lite med Nicklas eftersom de inte blir av så ofta men de betyder inte att jag inte vill träffa honom, för de vill jag för han är snäll:)

Mår inge bra nu, fryser och har ont i magen men har förberett en idrottslektion nu, Bugg. Jag vet fan inte hur de kommer gå med den klassen som jag har och Calla skulle hjälpa till och ja... vi får se hur de går!
Buss och kran!
O o

Kommentarer
Postat av: maria

lycka till på idrotten! :D

2008-05-07 @ 20:39:03
URL: http://piamarian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0