Apa

ja jag vte att jag skrev nyss men jag behöver verkligen skriva av mig! så.. here we go.. Jag kom på att jag är ganska ensam. För jag menar om någon frågar villka mina tio närmaste vänner är så skulle jag inte få ihop tio stycken, jag tror inte att jag skulle få ihop fem ens en gång. Jag vte inte ens om jag har 20 riktiga vänner. Och ja.. ni kna säga vd som helst men menar ni de, det vet ju inte jag. Jag har nämligen fått för mig att alla ljuger för mig för att få mig på bättre humör eller för att jag inte ska känna mig så dålig, men de fungerar inte de blir typ motsatsen. Men de är ju kul att få beröm och jag vill ha beröm men jag litar typ inte på någon. Det behöver inte alltid vara något som dom har gjort som gör att jag inte litar på dom utan de är något i mitt huvud.Men ghuuud.. va jag babblar om e massa skitsnack men om ni läser mig blogg så är de de ni får stå ut med, skit. Varför kan inte jag skriva vanliga blogg inlägg för, sånt som folk tycker är intressant? Jag vill kunna. Men de är en av många många saker jag inte kan. Jag kan inte så mycket förstår ni. och de lilla jag kan och gör duger aldrig!! Och det är verkligen inte kan försöker jag mig inte ens på utan total vägrar att göra. Och de gör jag bara för att jag ska slippa skämmas. Så tvinga mig aldrig att göra något som jag verkligen inte vill.  fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0