Bloggoholic-Sorry

Mamma var skitstressad när hon kom hem och inget blev bra, köttfärsen smakade skit och Hanna bråkade. Mamma hade iallafall lovat mig och skjutsa mig och NC till Friskis & Svettis, vilket hon gjorde. Jag körde 7 km på crosstrainern och lite mage och armar. jag kom på att jag måste börja träna mera nu för jag har ju "vadet" med mina föräldrar som jag ska klara av. Men det kommer gå åt helvete!
 
Vad tycks om min nya design? Imponerande?
Jag gjorde de aldeles själv *Stolt*
Men Mawlinn ska få hjälpa mig lite mer någon gång.

Well well läggdags antar jag! Det är ju en dag imorgon också, det blir mycket sjungande!                                               
Puss puss                                                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0