de är bara ord

Dagen gick an. Ingen lunch men tjockade mig med brorsan hemma istället. Har slått in mammas paket, och kommit överens med mina syskon om att jag ska plocka blommor på mammas födelsedag medans som ska baka scones. De betyder att jag måste gå upp typ kvart över sex och de blir jobbigt efersom de är onsdag innan och då är de massa bra på TV men får väl spela in de istället. Så ego ska jag inte vara. Vad ska man göra nu då, mer än att plugg in Bad Day och I'm Yours? N kan ju om den få lust berätta vad jag vill veta!

Do you know how it feels
when you can't tell your best friend that you love her
have you every had the feeling
that what you think doesn't matter
that what you think and feel doesn't effect anyone else but you
when what everyone else thinks and feels is the only thing that matters to you
                                                                                                      -Anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0