fortsättning

Nu ska jag fortsätta klaga! Jag tycker att allt dåligt som kan hända om man delar de på två så har jag råkat ut för hälften av de! jag har inte råkat ut för t ex en familjemedlem som har dött de senaste åren eller gjort slut med någon pojkvän(nästan) eller varit med i en tsunami! de är några saker som inte har hänt mej! Men de jag försöker säga ar inte att ni ska hålla på och tycka synd om mig men jag måste få tycka sund om mej, okej du tycker kanske att ditt liv är värre än mitt. Visst, tyck de men hindra inte mej från att tycka att mitt suger mer.(va fan ör de här för inlägg) Iallafall jag vill ha bättre tider. Då det är "inga bekymer, man blir lycklig vardag" typ så! hur länge måste jag vänta? Det finns ingen någon kan göra (förutom en person kanske möjligtvis, eller jag kommer fortdarande vara sårad men de kanske hjälper lite) det är ingen som kan bestämma att de ska bli bra utan de bara blir de eller så blir de inte de! Jag skulle också vilja förbättre mitt självförtroende, det var på väg upp men.. den så sjönk de häromdan! jag ba nehjj.. så nu är det bara att start from scratch . Borde gå och lägga mig nu men jag vill inte! men ändå..
sen en annan grej, antingen så har jag fler människor än vad jag tror som läser min blogg eller så kollar malin bloggen 10 om dagen:P(kärlek till dig gumms!) Så jag skulle bli skit glad om ni skrev en komentar och sa vilka ni är som läser! och kom ihåg ni behöver inte läsa!  För jag vet att jag inte skriver någe bra eller intressant och jag ville bara ha någonstans att skriva av mig då och då!
Men puss på er som läser ändå!

Kommentarer
Postat av: malin

Vadå 10 ggr om dan!??! 20, minst! (L)(L)(L)

2008-05-08 @ 23:19:07
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: maria

jag läser den! :D:D

2008-05-09 @ 11:53:18
URL: http://piamaria.blogspot.com
Postat av: anna

jag läser din blogg minst en gång per dag, för du skriver oftast hur du känner här och det vill jag veta. sen kommer det här med att kommentera (vilket jag e dålig på), för när jag har läst dina inlägg så borde jag egentligen säga något, men jag har absolut ingen aning om vad. alltså är läget inte så att jag inte tkr om dej, utan jag är bara tom på ord. :) samma sak i skolan. du kanske börjar känna att jag inte bryr mej längre? jag gör det, så du vet.

2008-05-10 @ 00:56:09
URL: http://bjerneld.bilddagboken.se
Postat av: my

jag läser den

2008-05-12 @ 16:53:54
Postat av: my

jag läser den

2008-05-12 @ 16:54:25
Postat av: my

jag läser den

2008-05-12 @ 16:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0