I'm in the business of misery

Ja, Mikaela har slutat på musiken. Igen, man ba to bad for you fishface. Det var tråkigt men vi kom inte överens riktigt. Men inte mitt problem. så måste vi få Julia att ta i ordentligt, från tårna. För nu kommer hon att behövas.
 Var på stan med Anna både idag och igår. Sedan så lämnade jag tillbaka de skorna som jag köpt och bytte mot ett par nästan likadana men med rosetter på och eftersom anna och köpte skor så var det lixm 3 för 2 så då fick jag ett par andra också=D jag köpte en vit vårjacka också. Den var fin! Imorgon så ska jag ringa 3 viktiga samtal komunen gnejsen och frissan. Ska ju färga håret, hur????? De är frågan! förslag någon!??

mm, ja.. så ska man kolla på Gossip Girl oh desperate housewives senare då da! sen så har jag spelat in en tokio hotel grejs. De ska jag kolla på snart:D
Sitter och kollar massa konstiga videos på Youtube.

"Basically a gian ponytail holder"  lol

Paramore äger btw:)
puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0