"men ibland var det faktiskt bättre förr."

Jag måste fan bestämma mig. Jag är helt knasig. Make up your mind, bitch. Jag verkar typ desperat men i själva verket så bryr jag mig bara! Men så mycket kan jag säga att I don't love you like i did yesterday!
Jag mste accpetera att folk inte gillar mig och att dom önskar att jag kunde bo på Mars men tyvärr så gör jag inte de, varken bor på mArs eller accepterar de.  Jag skulle villja båda men tyvärr, men det är inte många som känner mig så det finns inte många som borde tycka så.

Jag bad inte henne ta tillbaka dig utan jag och vi andra hade klarat oss utan dig! Du får den uppmärksamhet du vill ha!

Kommentarer
Postat av: malin

Om du flyttar till Mars så gör jag också det. Jag kan inte påstå att jag har många vänner, men du är definitivt en av de som jag aldrig vill förlora! Du betyder mer än du tror(L)(L)

2008-05-13 @ 15:02:08
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: anna

jag lovar att du inte vill flytta till mars.
och det var n som ville ta tillbaka henne, och n vet vad hon tkr om dej.

2008-05-13 @ 15:36:12
URL: http://bjerneld.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0