Missnöjd? Alltid!

I fredagskväll så lockade jag håret och tog lite bilder som kommer att läggas upp senare. Sedan var det dags för ishockey som vi förlorade då da. Sen påLördagen lockade jag håret igen och åkte sedan iväg på 50 års fest. Det var ganska drygt men kul ändå. det var en jätte söt kille där:) han hette max btw. Sen var det en nästan lika söt 3åring som hette Edvin som lekte med mig"Spring då rwip rwip rwip" sa han hela tiden. Men det var ganska värt tror jag, jusste Jag kollade på Bazil mus 3 gånger också. Sedan idag så har jag spelat Buzz med hanna och siri och erik, jag sög men de var kul:) Sen kom farmor och vi åt tårta som bestod av maränger och grädde, det var väldigt mättande. Sedan kollade jag och farmor på mina gamla framträdande som t ex julkonsert 2004 och öppet hus och ISB idols.

Jag har grubblat ganska mycket. Varför behandlade hon mig på det sättet? Vad kunde jag ha gjort för att undvika de? Vad kan jag göra nu? Vad kan jag göra åt mig själv? Vad kan jag göra åt mitt liv? Hur kan jag påverka mina minnen från 9:an? och jag kom inte fram till något. Bara att jag är en känslig mes som hatar sigsjälv.
puss på er


Kommentarer
Postat av: malin

Du är inte en "känslig mes", du är en underbar människa som bryr dig om dina vänner! Du har absolut inte gjort något fel Sara, det är helt normalt att du känner som du känner! Jag älskar dig för den du är, och om andra inte gör det så är det deras problem! De vet inte vad de går miste om (L)(L)(L)

2008-05-18 @ 21:11:31
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0