mys!

Åkte till stadsparken men familej och åt lunch där badväkten från gottsunda barnet var med familj och barn. Erik hade tagit med gittaren och jag satt och spelade, rättvist? Life never is. Sen kom maria ner och vi drog intill stan. Där lämnade jag tillbaka mina skor som jag skulle ha på balen och köpte andra istället! dom sitter typ lika tajt men dom är bättre:P jag får gå in dom! Sedan tog vi bussen hem och vi kom precis efter sista 111 hade gått så det blev tjugo istället. Så jag gick av vid konsum och gick långvägen. det var fett jobbigt!
Lol på guber innte på Oasis livs "Hur mycket vill du betala? en miljon?" värsta dåligaste raggningsrepliken ju! han skulle andvänt "vet du hur länge lingon har funnits?" haha.. LOL
aja nu ska de bakas pizza! puss på dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0