tänk vad bara ord kan göra

dagen var lagomt braoig.  Först sjöng vi för blivande sexor som typ satt och sov när vi sjöng. På I'm yours så hade jag ägg(typ marackas) som jag stog och skakade och såg allmänt mesig ut. Sen bar det av mot Alnäs för sammarbetsbanan. När vi kom dit så mötte jag anna och vi satt och snackade och gick runt lite. Sen så gik jag iväg, blev sugen på att springa lite(härmis ja vet). Sen satt jag för mig själv ett slag. Sen gick jag och åt med Anna och Mawlinn. Sen var det dag för att börja med samarbetsbanan. det var roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Sen efter klättrandes och stapplandes och byggande så tog allt slut helt plötsligt. Då lurade jag med mig anna och vi GICK hem. Och på vägen så plockade vi massa fina blommor till min mamma som fyller imorn. när jag sen kom hem fixade jag med blommorna och åkte iväg och handlade med mamma. Sen var det typ 2 timmars kör. Jag fick ett fint solo:D i don't know how to love him. Den e skit fin. Och det är en tjej på kören, ag döööör. Hon skriker och de kan vara ifnt ibland men de är bara för mycket. Så ska man upp tidigt imorn också!  Så ska väl sova också! menSelisha vann ju:) det var väl ganska bra:)
puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0