thats what you get

Igår firade vi mammas fördelsedag genom att äta tårta och åka gokart och käka på JAVA. Maten och tårtan var god och Gokarten var kul förutom att jag låg bakom Hanna hela hela tiden(och hon kör inte så fort och då kan intejag göra de heller). Senare runt tio gick jag ut och träffade Anna vi skulle kolla läget i gropen men de var dött när vi kom dit. Men Marsan var där och var packad och skulle precis gå till sina föräldrar. Hoppas de gick bra. Sen gick jag och anna runt i sunnersta och snackade. Sen så gick jag hem och la mig.
Ingetning fungerar idag. Även fast jag fick sommarjobb var det kanske inte direkt det jag ville ha, men man ska vara gla ändå. Jag ska jobba på ett äldreboende. Men ett jobb är ett jobb. Sen så är mamma bajs och fitta på livet lixm.

Du tar allt ifrån mig
Alla säger "gå vidare", men hur ska jag göra de
När du är allt jag kan se
Fan va jag vill glömma dig
Men 9 år är mycket för mig
fan att de blev så här
Men man lever så länge man lär
det verkar inte beröra dig hur jag känner mig
hoppas att det var det här du ville ha
  -Anonym

Kommentarer
Postat av: malin

Ska du ta jobbet då, eller ska du tacka nej? Det är ju bättre än ingenting liksom.. PUSSAR (L)

2008-05-16 @ 21:34:04
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0