vårshow

Jag är helt slut! Har nu haft vårshow respektive repetioner hela veckan. Jag har knappt någon röst kvar men känner att jag har gjort ganska bra ifrån mig ändå. Och är fett imponerad av alla skådisarna:P skit bra jobbat. Och sedan så var det danserna, Sofia sofia och mikaelas dans var ju skit bra och dansgruppens var kul! Jag vill kunna dansa ffs.. vi har haft skitkul och jag har fått nya vänner jao... Men nu är jag helt slut och ar nån infektion av något slag(låter värre än va de är!)

Idag hade jag de trevlit med Matilda och Livvi vid lunch hade värsta intressanta diskutionen ju! Sedan var det SO. Och vårat arbete ska vara klart på Onsdag. ONSDAG!! Hur fan ska jag hinna??
Sen så var der idrott, mikaela hade lektion. Vi fick lära oss nlite ragga, de var skit kul även om jag sög hårt.

Kommentarer
Postat av: malin

Du var bäst sötnos (L)

2008-05-30 @ 15:47:22
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0