HEROINPARTY!

HEJ
jag försov mig imorse.. jag vaknade fem minuter efter att jag började. Så stressade lite dåva.
Sen vara lite fysik och språk och så. Sen var han på skolan tydligen:( missade jag..
Sen så vare svenska och engelska.. anna var lite sur på mig tror jag. Sen läste jag typ en skit bra novell, Duell i sal 17! LÄS DEN!!
Sen hade jag de mysigt med Victorias gosiga kompisar. tack för att du övertalade mig vickz...(L)

sen såvill jag säga något men vet inte hur? hjälp?
Sen måste jag köpa ny mobil.. eftersom de går inte så bra att prata i telefon med min.. jag hör inte vad dom säger, sen fungerar inte "höja volymen"knappen och de har jag visat för alla!
"titta de går bara att sänka ljudet" och vad händer om man sänker och sänker och sönker ljudet? jo de försvinner tillslut. Så jag har tp en ljudplupp kvar:P

jag- Pappa, jag vill ha Halloween party!
pappa- Heroinparty?
Jag- (trodde han sa halloweenparty) Ja? när man klär ut sig vet du.
pappa- Heroinparty?
Jag- HAHA, nej HALLOWEENparty!
pappa-Ska du ha Heroinparty får du fixa drogerna själv!
jag- Okej(a)

Kommentarer
Postat av: maria

hahah smart pappa du har :P tihi. :) <3

2008-10-22 @ 12:33:44
URL: http://janssonen.blogg.se/
Postat av: anna

hahah :D

2008-10-22 @ 16:40:07
URL: http://bjerneld.bilddagboken.se
Postat av: malin

Jag är pepp på heroinparty!! :D <33

2008-10-22 @ 16:57:17
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0