i'm yours...

kom hem från stockholm idag. grattis farmor. victoria och malmöviktor mötte mig vid bussen. cozy. sen drog jag hem. åt. träffade anna, åkte till stan. träffade vickz och hennes gosiga kompisar. sen drog jag hem. kollade lite på terminater med bandet och sen gick jag ner och nu chattar jag med fredrik.. tihi..

Hade de värsta coooozy på bussen från stockholm. det var typ mörkt och blåa lampor i taket.. ja satt fett mysigt och lyssnade på massa gullig musik.

Imorgon ska jag och Anna på utflykt. De ska bli mysigt. Åka buss,göra av med pengar! De är de jag gör mest, hihi.

You've got me wrapped around your finger
i'm in the palm of your hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0