oiski

jo men SBN blir väl med viktoria och frida och deras Ukrainare.. sen  lilla anna också.. en stund iallafall!
Om jag ska gå måste jag betala Olgas biljett men vafan, hon fyller 16 dagen innan så grattis:P
Men ja, nästa torsdag kommer dom.
Bowlade med Calle Danial och Simon och Erik idag, jag vill ju så gärna säga att jag vann men de gjorde jag inte. Jag kom näst sist.
ranking:
1)Calle
2)Erik
3)Danial
4)Jag
5)Simon
De var roligt men jag blev först jätte deprimerad över att dom bredvid oss ägde och var typ hur skillade som helst. Och sen fick jag veta att en viss person, nämner inga namn, har kallat mig "Blond Bitch". Jag ba, vafan? Asså jag har aldrig pratat med henne hon bara asstirrar på mig! Då belv jag sjukt sur och gjorde två strikes.

how could i ever forget that smile
even though i know
you are in another file
the feelings i'll never show
the thought makes me upset
it is you I'll never get

Jag blev ledsen i smyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0