piff o miffo!

Idag har jag varit relativt lugn och ganska sorgsen av mig, dagen började med att jag kom 1h och 15 min förtidigt(hade tydligen sovmorgon) sen var de ganska okej labb, sen var de språk och de gick bra och sen så hade jag de trevlit på lunchen med mawlin jaoo... sen va de matte, tråkig matte. sen var de stan och träffa maria som skulle köpa jacka. När jag kom hem, precis innan för dörren ropas hanna" vi måste ha ett seriöst samtal med dig" jag ba"?" Mamma: "jag har hört att du är kär". Jag ba lol?

Jag vill tro på de men de är ju mig vi snakcar om. Hallå? Men de är egentligen bara hälften jag. En människa har väl egna åskiter och alla är inte som alla. Jag drömmer, jag hoppas och hoppas. Men vågar inte tro.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag hade också trevligt på lunchen <3 Och du måste börja tro på dig själv!! <333

2008-10-17 @ 23:03:14
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0