well i'll tell you my friend, this whole world is going to end...

de började ju inte bra.

Jag orkar inte mer. Vad ska jag göra?

ja.. dagen var lagon jobbig. har nu städat mitt rum. Olga kommer imorgon och jag har fysik prov på fredag. Biologoposter till imorgon och sustainable development poster tills på fredag. Skriva ett kärleksbrev på franska tills på fredag. Bli mördad innan jag tar livet av mig.

Skönast idag
Simon- då begår jag självmord
Sara- De låter bra, kollektivt självmord?
Min lärare- Visst är den bra?
Sara- Va?
Min lärare- Har du läst boken?
Sara- Nej de var ett förslag.
(läs de igen så fattar du:P)

Jag ahr träffat Nicklas ovanligt många gånger de senaste dagarna. trevligt!
För att göra mig glad ska du inte säga de du säger till alla andra. För att göra mig glad ska du behandla mig som om jag vore speciell. För at göra mig glad ska du inte göra de du nyss gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0